♥ Älskade ungar ♥

2014-05-11 | 21:32:35 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
 
Det blir inte så mycket tid över för bloggen men jag försöker uppdatera så gott jag kan. Livet med två små är en omställning från enbarnslivet, den minsta är väldigt beroende av närhet och vill helst ligga på bröstet eller i famnen och det är både på gott och ont. Väldigt mysigt och jag njuter av varje sekund ♥ Samtidigt får man inte mycket gjort härhemma men så får det väl vara. Emilia är så mysig med sin lillasyster och än så länge (peppar peppar) så är det inga hårda tag. Mest pussar och kramar och gärna när hon sover ;) Jag trodde inte man kunde känna dubbel lycka men det finns inga tvivel om att lillan har sin egna och fantastiska plats i vår familj. Bara tanken på att vi skapat de här små underverken gör mig alldeles gråtig. Jag är väldigt hormonig och gråter en del glädjetårar om dagarna, kan titta på Emilia och Estelle och knappt fatta att de är mina.
 
Emilia vill gärna mysa och vara nära sin syster. Idag fick hon dessutom prova att hålla i henne själv (med mig bredvid). Det gick ju jättebra och hon var så stolt. Hon viskade "Jag älskar dig" till Estelle och jag smäller av av kärlek till mina små.