Hemma igen och geometriskt

2013-07-23 | 23:11:07 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Vi har haft ett dygn i Stockholm med Globen-besök, god mat och en morgon att sova ut. Såklart är lilla skruttan alltid saknad när man är borta men hon har varit i tryggt förvar hos farmor och myst. Vi är i alla fall hemma och har haft det så himla bra, skulle kunna gå på samma konsert igen om jag kunde. Och så härligt att få spendera lite vuxentid tillsammans borta från hemmet utan distraktioner.
 
Jag har några dagar kvar på semestern och de ska vi ta vara på för snart rullar vardagen igång, har ingen längtan till den just nu. Men som sagt, inte riktigt än.
 
Det är nån fotboll ikväll så C är med grabbarna och jag har tittat på mina favoritserier i tystnad och helt för mig själv ♥
 
På tal om nått helt annat så fastnade jag så för den här bilden. För mycket mönster hemma men ändå så fin.
 Från Indiska