Måndagsblues

2013-01-14 | 19:56:22 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Det är knappt så jag orkar sätta mig ner utan att somna. Behöver hålla mig vaken en liten stund till i alla fall annars kan jag nog inte sova inatt:) Emilia är precis nattad och det har gått i ett här sen jag slutade jobba. Ska ta en titt på nån serie och äta vindruvor. Är så sötsugen men hetsäter vindruvor, glömmer mellan varven hur gott det är.
 
Händer inte så mycket spännande saker just nu. Nu fokuserar jag på att jobba, hålla mig frisk och umgås med min familj så mycket vi hinner. Nästa vecka är planen att komma igång med träningen igen. Saknar att känna mig stark, smidig och ha energi. Det är typiskt att det alltid kommer sjukdomar emellan när jag kommer igång men sånt är livet och det gäller att bita ihop och ta tag i sig själv för att komma tillbaka. Låter lättare än det är, men det gäller att ha fokus på vad man vill uppnå och inte nöja sig, då blir det bra!