Ordning och reda!

2012-09-13 | 21:23:14 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag får mina ryck och vänder upp och ner på hemmet ibland. Idag blev det total röjning i alla klädkammare, jag tror alltid det blir bättre, men nu får vi mer plats för våra kläder och jag ska göra mig av med hur mycket som helst. Fattar inte hur mycket skit man samlar på sig som man kanske nån gång tror man ska använda men som bara hänger där. Har varit riktigt hård mot mig själv, och trots min separationsångest mot precis ALLT så har jag fått bort en hel del skit. Har fortfarande hur mycket som helst av Emilias gamla urväxta kläder här uppe också och jag måste verkligen ta en röjning där, jag har så fruktansvärt svårt att skilja mig från nånting som hon haft. Vill börja gråta när jag ser alla små bebiskläder som hon aldrig mer kommer använda och jag kan bara inte göra mig av med det... Hur gör man?
 
Fortsättning följer imorgon, snart är det sovdags för mig så jag vaknar pigg och glad och taggad för att ta tag i resten. Kvällsjobb imorgon och Emilia är ledig från dagis så vi får nog en mysdag tillsammans även om jag måste ägna en del tid åt måsten. Godnatt!