Hemma-tisdag!

2012-11-20 | 21:23:41 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Blir ett snabbinlägg innan jag ska sova. Har hur mycket energi som helst på dagarna men på kvällarna säckar jag ihop totalt och vill bara sova. Mamma hämtade Emilia på dagis igår och hela kvällen och natten var hon hostig och hängig. Idag har hon dock varit sitt vanliga spralliga jag, tur det går över snabbt. Blev såklart en hemmadag och den behövde hon nog för att orka resten av veckan. Vi har haft en mysig innedag, lite rastlöst emellanåt men ville inte gå ut i onödan med den jobbiga hostan. Lilla hjärtat, jag tycker så synd om henne när hon inte är bra ♥
 
Jag har hunnit med gymmet och även fått ordning på lite härhemma idag, känns skönt. Så jag kan lägga mig med gott samvete snart. Ser fram emot en vanlig dag imorgon!