Vart tog energin vägen?

2012-05-18 | 18:36:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

T.G.I.F. är det enda jag känner just nu! Vet inte vad som hände men efter jobb, dagishämtning och en solning är jag totalt utmattad. Inte det minsta synd om mig men fruktansvärt jobbigt att bara vilja gå och lägga sig NU! Men nu är det fredagsmys och jag ska försöka piggna till, det blir hämtmat och inte röra en fena ikväll. Har tagit ledigt från allt vad sysslor heter och tänker ligga i soffan och jäsa ikväll:) Vi lyssnar på skön pre-helgmusik och njuter av att ha två lediga dagar framför oss. Fick ju en försmak igår och vi har inga planer för helgen och jag älskar det.

 

Tänk att blogglust och inspiration kan variera så mycket från dag till dag. Har inte haft varken ork eller lust senaste dagarna, har suttit och börjat knåpa på inlägg men sedan loggat ut. Hoppas på att bli lite bättre men vill inte att det ska kännas påtvingat och bara för att jag måste. Ska se till att helgen blir bästa möjliga och njuta av fina vädret som utlovats.