IKEA-tripp

2012-05-25 | 18:53:49 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Nu pustar vi ut efter en dag i farten! Här har vi hunnit med både det ena och andra, lite ångest dock för att jag knappt varit ute och njutit solen. Emilias nya säng har inhandlats och är nu ihopskruvad, det var nog den enklaste IKEA-möbel jag träffat på, skönt! Blev även ny matstol till henne och lite annat smått som måste med hem när man varit där. Eftermiddagen spenderade vi med mamma och nu ikväll kom Maria och Viggo förbi. Tyvärr blev den stund jag sett fram emot så länge kantad av gråt, gnäll och lite avundssjuka (tror jag). Tror det mesta berodde på trötthet men kändes trist att inte hinna prata av sig, vi ses ju trots allt alldeles för sällan. Nu sover prinsessan i alla fall och lugnet har tagit över bygget;) Jag däremot ska sätta fart med att röja och pyssla lite hemma. Imorgon är en ny dag och jobbhelg väntar för min del.  Bara att bita ihop och mysa med E tiden som blir över på eftermiddagen och kvällen sen. Tack för idag och bästa mamma och pappa som alltid ställer upp och hjälper till <3