21 Maj 2012

2012-05-21 | 20:09:24 | Kategori: Familjen | 1 kommentarer

Tänk att jag och C varit ett par i 6 år just idag. Vi har tagit oss igenom både med- och motgångar och trodde kanske aldrig att vi skulle hamna här. Vi har skapat ett alldeles underbart litet mirakel tillsammans, livet hade inte varit detsamma utan Emilia och jag kunde inte önskat mig en bättre pappa till henne <3 Fira ska vi göra i helgen!

 

Finast!

 

I övrigt har min dag inneburit huvudvärken från helvetet. Jag har inte haft migrän på flera år men sen ett par månader tillbaka så blir det oftare och oftare. Det kunde förstås varit ännu värre, men de mest simpla vardagsysslorna blir väldigt jobbiga när man knappt kan se och när det pulserar så man önskar man kunde hugga av sig huvudet för en stund... Jag och Emilia fick ändå en mysig eftermiddag och jag hoppas på morgondagen.