Torsdagsmys!

2012-05-10 | 19:00:31 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Fy vilket ruggigt väder det blev. Regn hela eftermiddagen men jag hade flyt och hittade ett reklamparaply i mitt skåp på jobbet när jag skulle hem:) Jag kom hem till en mammagris som bara ville hänga på mig och jag har verkligen passat och myst med henne. Det är för mig fortfarande en gåta hur man ena sekunden kan verka hur trött som helst, väl i sängen finns det inget som tyder på att vilja sova, för att sen igen somna mitt i en rörelse. Så himla gulligt! Nu sovs det skönt i egen säng och inatt sov hon där ända till kl 4 då hon kom tassande och lite ledsen och ville sova med mig. Men det får man väl ändå säga är helt ok efter att ha sovit i vår säng i många månader nu...

 

Nu har jag tänt lägenheten med ljus och det är riktigt mysigt att bara få ro om sig själv, gå och pyssla lite och bara vara. Hade tänkt en långpromenad med Emilia i vagnen ikväll men det får bli ett yogapass hemma istället. Har köpt en yoga-bok faktiskt som jag tror är riktigt bra. Det är perfekt för både kropp och själ. Behöver hitta mitt inre lugn igen så det kan nog vara en hjälp på vägen.

 

Mamma hämtade på dagis idag och nu har vi vinkat av för sista gången på två veckor. Hur ska det här gå? Vi får ringas helt enkelt. En solsemester lockar ju verkligen nu när vädret är skit också så kunde inte passat dem bättre. Vi önskar en trevlig resa!