Motion

2012-05-06 | 18:41:03 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer

Har legat bredvid Emilia och tittat länge på de fladdrande ögonlocken som tillslut slocknade. Hon var himla trött och jag skyndade hem för att inte missa nattningen:) Tänk att man kan känna en så fullkomlig kärlek och att den dessutom växer sig starkare för varje dag är fantastiskt, finns inget finare.

 

Nu ska jag ut i spåret och motionera lite. Hullet som lagt sig på kroppen ska bort pronto men jag får skylla mig själv för min bristande karaktär när det gäller vissa saker. Av ren lathet åt jag alldeles för mycket kolhydrater igen när jag var sjuk och sen har det bara fortsatt. Lägger på mig direkt, men brukar inte vara några större problem att göra sig av med överskottet bara jag ger mig f-n på det. Ikväll blir det annars bara slappt hemma i tv-soffan, nån film och Big Brother förstås.

 

Nehe, ut och röra på sig var det!