Lördag by myself

2012-05-12 | 20:51:20 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer

Jag lyxar till den med en ensam lördagkväll. C är på bröllop och jag är såklart hemma med Emilia. Vi har haft en otroligt mysig dag och jag har verkligen tagit tillvara på allt gos då hon velat vara nära hela tiden. Efter läkarbesöket var det som att se en helt annan tjej, trött och lite hängig förstås men inte alls på samma nivå som inatt. Det är lite hosta kvar men pipet och skorret i bröstet är nästintill borta. Finns inget värre än att se sin älskade lilla skatt må dåligt så tur att vi kunde få bra hjälp, alla eloge till personalen på mottagningen som var riktigt bemötande och tog sig an Emilia som en prinsessa.

 

Har tittat på filmen New Years Eve ikväll, en riktig feelgoodfilm så den kan jag rekommendera. Drar nog igång en till här för än vill jag inte sova. Ta i trä, men än så länge sover E i sin säng också så kanske kanske att man får sova lite inatt:) Ha en fortsatt trevlig kväll så hoppas jag vi orkar med roligare aktiviteter imorgon!