Godmorgon Onsdag!

2012-05-23 | 06:41:21 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Sol och vackert väder idag också, tur det, för ingen kan väl få nog! Det gör dessutom tidiga morgnar lite lättare. Emilia kom in och väckte mig med "Mamma, jag har sovit duttigt i mitt jum hela natten", hehe så sött. Och klart hon är duktig! Nu ser vi på Pippi en stund och bara myser och hon tar tag i mitt ansikte och pussar mig och säger "Jag älskaj dej mamma". Älskar den här åldern (minus trotset) och alla härliga uttryck och gulliga saker hon snappar upp och pratar om jämt. Alla åldrar har sin charm men nu är det kul på riktigt och vi kan skratta tillsammans.

 

Igår hämtade jag upp lite sommarjackor och skor som fått tillbringa vintern i källaren, och idag ska alla vinterkläder ner, för inte kan det väl bli kallt nu igen? Sen ska vi ut på en morgonpromenad, perfekt start på dagen!

 

Bild från WeHeartIt