Första salong-besöket

2012-05-07 | 19:06:50 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer

Det var verkligen dags att kapa en bit på Emilias hår nu så bokade en tid till henne när jag klippte mig häromdagen. Vågade mig inte riktigt på en page, töntig mamma men det hade gjort för ont i mig att klippa av det fina håret, 5-6 centimeter räckte gott och väl. Hon har ju blivit frisörklippt tidigare men då hemma och den här miljön var allt annat än rogivande kan jag säga. Hon satt inte still en sekund och fick typ jagas med saxen, haha. Men klippt blev det efter mycket om och men:)

 

 

Planen för kvällen var att bädda ner henne i vagnen runt sovdags och gå en långpromenad så hon kunde sovit på vägen, men hon klagade på magont så vi stannade hemma. Stackars liten, hoppas det inte är nån fara och att det sovs bort. Kört ett träningspass hemma i alla fall i brist på annat och strax måste jag ta tag i lite hemmafix. Ska sova tidigt ikväll för de här tidiga morgnarna tar kål på mig!