Redan tisdag...

2012-06-19 | 18:38:07 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Veckan har dragit igång i värsta farten och bloggen har glömts bort lite. Det har varit en hel del kvällsjobb för mig på senaste tiden och då är jag helt död när jag kommer hem dessutom. Men snart är vi framme vid semestern och det ska faktiskt bli rätt skönt, längtar efter att vara hemma och få tid till Emilia på riktigt. Vi är lediga bara hon och jag första veckan och sen gör pappan oss sällskap de sista tre. Jag är taggad för en riktig hälsosemester, mycket motion ska det bli och nu är det slut på sockret igen. Hade en bra period där ett tag men föll dit. Jag måste sluta baka också, älskar ju att baka och gör gärna det när jag är rastlös och det kliar i fingrarna. Såklart är det även svårt att motstå då att det finns massa godsaker i frysen. Har börjat med yoga förresten och det är så jobbigt att jag blir tokig! Men bra för en stel kropp som sitter stilla mycket på dagarna.
 
Längtar hem till mina skruttar nu och har en sån där längtar-efter-mitt-barn-hela-tiden-period just nu så semestern och ledigheten kunde inte komma mer lägligt. Nu är min "lunch" slut och jag ska återgå till mina sista jobbtimmar.