Bakar och står i!

2012-06-21 | 21:25:24 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Här är jag precis hemkommen från Carro, Carro som är superpreggo och förmodligen föder vilken dag som helst;) Så kul att få se magen en sista gång nu. Jag har satt igång med tårtbakning inför morgondagen. C fick i uppdrag att koka kondenserad mjölk medan jag var borta och snart är det upp till bevis om han lyckats. Ska ge mig på en tårta som både låter och ser jättegod ut.
 
Vi beger oss till Josse och Martin efter lunch och det blir nog full fart hela dagen. Emilia längtar efter att träffa Theo och vi vill se nya huset så det ska bli extra kul att komma dit. Det är för övrigt helt fantastiskt att jag har semester nu, jag njuter redan. Imorgon kväll när barnen sover och vinet är uppkorkat kommer det kännas ännu bättre.
 
Det känns ju inte som det här kan bli dåligt?