En liten söndagsupdate.

2012-01-29 | 18:52:16 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer

 

Lilla fröken bus är den som bestämmer när dagen startar här hemma. Vet inte vad klockan var (natt/morgon?) när Christian gick upp med henne första gången. De somnade i alla fall sött i soffan efter mycket om och men och jag väcktes runt 7, så det får man väl ändå se som ok. För övrigt kommenterar jag inte hur sovningen går än rent allmänt med nattningar osv, lite för tidigt att ropa hej så att säga:)

 

Jag drog igång dagen med ett träningspass hemma medan Emilia stog brevid och försökte härma efter. Det gick bra och jag pressade mig till max. Det är bra för både kropp och själ det här så nu är jag igång och det väl bara lite hälsosammare kost som ska införas. Har inte tagit tag i det än. Vi äter väl inte speciellt dåligt egentligen, endast på helgerna när vi äter godis/chips osv men det måste man väl få unna sig? I veckorna som sagt då blir det inget socker eller annat snask.

 

Vi fick fika- och lekbesök av Josse och Theo på eftermiddagen, och medan barnen lekte och bråkade om alla grejer uppdaterade vi oss på det senaste. Theo börjar ta för sig nu så Emilia får se upp! Christian tog med sig Emilia till Johan på seneftermiddagen och jag fick en stund av egentid. Drog på mig en jäkla huvudvärk och inser att jag kanske inte är gjord för att koppla av:)  En promenad senare och med en nattad Emilia sitter vi nu här och suktar till Per Morbergs mat.

 

Ska försöka råda bot på huvudvärken med kvällsmat. Önskar er en fortsatt trevlig kväll!