Vaken-natt big time.

2012-02-06 | 04:16:52 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Jaha ja, här ligger jag vaken och kan inte sova. Emilia vaknade till runt 23 (när vi precis somnat) och var ledsen och orolig. Sen vaknade Christian magsjuk och sen dess har jag inte sovit. Kan inte rå för det och hur gärna jag än önskar att så inte var fallet blir jag fruktansvärt stressad när nån är sjuk. Nu håller jag tummar och tår för att jag och Emilia klarar oss, helt plötsligt känns min svullna hals och onda öra inte så farligt! Ber till gudarna att det är nått han ätit och att det går över snabbt. Jag har flyttat ut till soffan och försöker undvika smittkällor, nojjigt värre.

Om sisådär två timmar ringer väckarklockan och jag är konstigt nog pigg. Eller snarare hypernervös och kan inte sova pga det. Imorgon är en annan dag, eller hur?