Mysigt men rastlöst!

2012-12-04 | 09:03:11 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Jag antar att det är lika kallt idag som igår så vi håller oss inne. Gör mig inte så mycket, tända ljus och barnprogram är ganska mysigt. Ingen feber idag än så länge så imorgon hoppas jag att ordningen är återställd och att Emilia kan gå till dagis. Hon saknar sina kompisar minst sagt.
 
För mig är dock rastlösheten mindre bra, nätshopping är en svaghet och nu när reorna är igång går det ju knappt att låta bli. Har precis klickat hem några plagg från Mini Rodini, älskar deras kläder och kvalitén är super. Bra julklappar om inte annat. Älskling, jag vet vad du tänker, men det var för bra för att gå miste om;)
 
Stör mig på att min förkylning sitter i fortfarande, den har nästan blivit värre igen. Orkar inte med det här, vill ju vara frisk och kry och träna och leva sunt. Typiskt när jag äntligen kommit i i ett bra flow och motivationen var på topp. Hoppas att jag kan köra igång i slutet av veckan igen.
 
Nu har jag abstinens efter min dotter så ska gosa med henne och passa på medan jag får ♥