Söndag!

2012-08-12 | 11:12:56 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Godmorgon Söndag!
 
Tänk om man hade fått vara ledig idag och ligga och dra sig länge i sängen. Man blir visst aldrig nöjd;) Eller nöjd är jag väl egentligen men klart att det hade varit skönt att slippa gå upp och passa tid. Sovit många timmar inatt har jag i alla fall, men har drömt och vaknat då och då, antagligen för att jag inte är van att sova själv. Inga små fötter och armar som flyger omkring i sängen och ingen som sätter sig nära nära ansiktet på morgonen med sitt gladaste humör och säger "Godmorgon mamma, nu är jag jättehungrig!"
 
Jag längtar efter att få gosa med mitt charmtroll, och höra om hur hon busat på mormor och morfars båt. Stora älsklingen kommer först ikväll och jag hoppas han inte är allt för sliten efter helgen...