Måndag igen då!

2012-08-06 | 19:30:33 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Nu blev det några dagars paus igen. Gillar inte det där när det ibland bara känns som ett måste att blogga, jag tycker egentligen det är kul men vissa dagar har jag bara ingen lust. I höst ska jag bli bättre på dagliga uppdateringar, då känns det som att tiden räcker till lite mer.
 
Vi har haft en riktigt bra helg. I lördags packade jag och Emilia ihop oss och åkte hem till mamma och pappa, hur mysigt som helst att sova över, det har jag inte gjort tillsammans med henne sen hon var en liten spädis tror jag. Lyx att få lite avlastning och dessutom bli bjuden på god mat och bara umgås. Vi åkte hem efter lunch igår och fick liv i pappan som var lite sliten efter helgens bravader:) Eftermiddagen och kvällen spenderade vi hos Josse, Martin och Theo, vi grillade och barnen lekte. Theos badpool var en riktig höjdare och Emilia ville bada hela tiden. Kajsa och Erik var där också och det kändes så skönt att få vara samlade igen, snart bär det av för vår fina vän igen och vi kommer sakna henne så det gör ont!
 
För att sammanfatta dagen har det varit en riktig seg-måndag, trodde aldrig dagen skulle ta slut. Men blev glatt överraskad när Emilia var vaken och väntade på mig när jag kom hem. Nu är det nattat och ompysslat och jag byter om till en skönare outfit att spendera kvällen i soffan i. Jag tänder ljus här och ska se veckans avsnitt av Keeping up with the Kardashians innan Christian kommer. Regnet öser ner och jag har inte dåligt samvete över huvud taget för att jag latar mig:)