För mycket tid?

2012-08-11 | 20:07:41 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Nu minns jag vilken pedant jag var innan jag hade barn. Städade mest hela tiden och kliniskt rent var ett måste. Man hade liksom till till sånt då, nu stuntar man i mycket då det ändå ser ut som kriget fem minuter efter städning. Har haft några timmar för mig själv nu sen jag slutade jobba idag, men jag vet inte vart jag ska göra av all tid. Går omkring och fixar och donar och har tid för saker jag knappt minns när jag brydde mig om senast. Vad gjorde man utan barn egentligen? Hur gick tiden?
 
Men ibland är det skönt att få lugn och ro i ett tyst hem så missförstå mig inte, jag njuter varje minut även om jag saknar både lillhjärtat och storhjärtat. Båda kommer hem imorgon! Jag tankar på mig av lugnet tills dess och ska ta en tidig kväll så jag får sova många timmar och vakna av mig själv. Min dag startade runt 3 inatt så jag har lite minus på sovkontot.
 
Jag sitter med en ansiktsmask och ska se en film, lyxig egentid för mamman:)