Brist på sömn!

2012-08-15 | 17:10:58 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Min kropp är så fruktansvärt sömnkänslig, minsta lilla rubbning och jag är helt väck. Var ju vaken typ 3 timmar inatt, låg och filosoferade, tittade på Emilia som låg och snusade bredvid och läste bloggar. Kunde verkligen inte sova, dessutom vet jag inte vad som hände utanför för flera gånger lät det som en bomb exploderade och det dundrade liksom i hela huset, så det hjälpte ju inte precis. Kontentan är att jag sitter här och gäspar mig ännu tröttare och huvudet värker.
 
Det är inte helt hemskt såklart. Jag har mått betydligt sämre, men just det här att så fort nattsömnen rubbas så blir hela kroppen i obalans. Måste komma på nått bra som gör att jag sover hela nätterna. En bra början är nog att få Emilia att sova inne hos sig HELA natten. Hon kommer intrippande runt 2-3 i vanliga fall och då är min sömn körd efter det...
 
Längtar efter att få spendera kvalitetstid med familjen igen också, eftersom det blev en konstig helg för oss så längtar jag så mycket till helgen som kommer. Har knappt träffat C de senaste dagarna, vi jobbar om varandra och det är trist!