Augusti och ny månad!

2012-08-01 | 21:59:45 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Haft lite av en ofrivillig paus härifrån men har varit mycket annat och på kvällarna har jag varit helt utslagen efter jobb och allt annat som hör till. Vardagen rullar på igen och vi är tillbaka på jobb och dagis efter en härlig ledighet. Jag har haft en mindre bra period och haft mycket kramper och helvete med magen igen men nu men ny medicin hoppas jag kunna bli lite piggare. Jag längtar hem till mina fina nu och är ganska trött efter sent jobb, mamma och pappa har varit barnvakt och vi är så tacksamma att det går att lösa när vi båda jobbar kväll ibland.
 
Igår fick jag dessutom både namnsdagspresent av mamma och en fin rosbukett av C, när hände det att någon kom ihåg min namnsdag liksom? Glad blev jag i alla fall!
 
För att uppdatera lite om Emilia då så kan jag meddela att hon är blöjfri och har blivit så stor och förståndig under sommaren. Varför gjorde vi inte det här tidigare kan jag tänka:) Hon pratar HELA tiden och det är fantastiskt att få höra om allt hon har att berätta, stor som litet.
 
Välkomnar första dagen i augusti och hoppas vi kan få lite härligt sensommarväder nu trots att ledigheten är slut.