Måndag.

2012-04-02 | 16:39:35 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer

Vi fick visst fullt upp i helgen men nu tar jag mig tid att sitta en stund vid datorn. Emilia softar framför Lotta och jag har precis matat maskinen med tvätt. Vi har haft en myseftermiddag jag och Emilia, hämtade henne tidigt på dagis och efter att vi sagt puss och kram till fisken Nemo tog vi på oss varma kläder och gick mot affären för att handla ingredienser till bakning. Fy så kallt det är ute igen, riktig vinter! Jag har haft min tjockaste vinterjacka idag för jag vägrar frysa, och deppigt värre att overallen åkt fram igen...

 

Ikväll när Emilia somnat fortsätter operation tvätt för min del, det var det enda vi inte fixade i helgen. Vi vände upp och ner på hemmet istället och fick ordning på en hel del annat. Sovrummet och hallen fick en makeover i form av ommöblering och än sålänge känns det bra.

 

De finaste jag vet. De tog en bus-paus mitt i allt städ-stök igår!