Finaste avslutet på den här dagen.

2011-09-05 | 19:31:53 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Jag fick så fina blommor av mamma i lördags. Dom dog igår och hängde helt försörda men under natten har nått konstigt hänt för imorse var dom hur fina som helst igen, skumt!

Emilia och jag hoppade över utelek efter dagis idag eftersom regnet öste ner. Så vi hamnade hemma och myste med kvällsmat istället. Det är så mysigt att tända ljus och sitta inne i halvmörkret och lyssna på regnet tycker jag. Emilia håller med tror jag.

Min lilla yoghurtjej <3

Ikväll har vi busat och pappan hann komma hem från jobbet och göra oss sällskap en stund innan det var läggdags. Nu tränar han och jag har precis satt mig ner. Ikväll sitter jag nog bänkad vid tvn, först Idol och sen Svenska Hollywoodfruar. Alla krafter går ur mig så fort vi kommer hem på eftermiddagarna, jag vet inte om det är vanlig trötthet eller om jag har brist på nått för jag blir liksom helt död. Stackars C som får sitta ensam och se på tv på kvällarna när jag sover brevid...