En fin dag med de finaste i världen.

2011-09-24 | 19:34:27 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Vilken härlig dag!

Helgerna är heliga härhemma, speciellt eftersom jobbar som en tok för det mesta och vi inte har så mycket tid att umgås allihop. Jag älskar att vara ledig tillsammans med mina fina. Vi vaknade till en helt underbar dag med sol, och jag har varit på så bra humör hela dagen. Imorse när pappan gick iväg till gymmet tog jag och Emilia en lång promenad i solen, det är riktigt kyligt ute nu på morgnarna men med rätt kläder är det lovely ändå. Vi svängde in på stan en sväng också och hämtade hem en fin och praktisk detalj till hallen, kanske kan visa imorgon:)

Efter lunch somnade Emilia och sov gott i tre timmar. Vi hann se en film och jag städade av det värsta, herregud vad sand vi hade i hallen. MÅSTE köpa en ordentlig matta dit! När C kom hem igen efter nödvändig handlig gick vi ut en gång till. Härligt väder är bara förnamnet, men det tar på krafterna. Det är ju Kulturnatt så det är massa evenemang i stan. Vi gick omkring och tittade lite men Emilia längtade mest efter sina bubblor. Efter våra timmar ute idag är vi helt slut. Jag drog i mig en kaffe precis för att kanske orka vara vaken lite längre än till halv nio som verkar vara min nya sovtid.

Såpbubblorna är så kul. Och Emilia lyckas faktiskt blåsa själv.

Haha, snygg familjebild. Inte lätta att få alla att fastna på en och samma bild så man får ta vad man har:) Osminkad och lite lätt sliten mamma också men jag bjuder på det...

Middagen är i full gång och jag hoppas vi orkar se på en film sen också!