Tröttare än tröttast...

2011-09-16 | 23:05:56 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ögonen känns grusiga och jag borde gå och lägga mig. Men vi fastnade framför My best friends girl som kan va en av de sjukaste filmerna nånsin, haha!

Vi får såna konstiga idéer här på kvällarna också, igår möblerade vi om halva lägenheten för att lika snabbt återställa ordningen igen. Mest för att testa andra lösningar och vad som funkar. Nu har vi kommit till skott och ramat in bilder i de stackars tomma ramarna som suttit uppe länge och vi kan konstatera att ramar har vi gott om:) Vi har även knåpat ihop en alldeles egen liten fåtölj a la IKEA åt Emilia så nu kan hon sitta där och mysa när hon vill se på film. Köket som var den primära anledningen till IKEA-besöket glömdes visst bort så det får vi ordna en annan dag. Emilia bryr sig nog inte om att inte få den presenten på självaste födelsedagen på söndag. 

Jag har dessutom skrubbat badrum tidigare idag så träningsvärk lär jag ha imorgon med min otränade kropp... Hann med en promenad också på eftermiddagen men jag var så trött efter bara en liten stund och det känns att man gått på sparlåga ett tag. Det måste ske förändringar i mitt liv när det kommer till den biten.

Det var lite gott och blandat från idag men snart ska vi nog sova. Imorgon ska allt fixas inför söndagens kalas och det är en del att förbereda!