Min arga tvååring!

2011-09-26 | 07:17:40 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Det var fortfarande mörkt ute när vi vaknade här, men vi har ätit frukost med tända ljus och myst. Nu har dock Emilia bytt sitt mysiga helghumör till riktigt "jag-vill-ha-min-napp-annars-ska-jag-ge-er-ett-riktigt-helvete-humör"! Hon har bara sovnapp och nu pågår världens utspel om hon inte får den så fort det passar. Vi håller oss till att inte använda napp på dagen, och det har gått bra men nu är det väldigt tråkigt om hon inte få ha den hela tiden. Men jag ger mig inte... det går väl snart över hoppas jag.

Har i alla fall sovit gott inatt och det var extra tungt att gå upp. Vill ha mer helg! Börjar lite senare idag så vi slipper åtminstone stressa iväg till dagis. Nu ska jag fortsätta hitta titta på barnprogram med Emilia en stund, det fungerar visst lite bättre som distraktion.