Söndagssegt!

2011-10-23 | 10:30:41 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Hallelulja vilken sovmorgon jag kunde fått om jag bara lärde mig att somna om! Emilia slog upp sina blå strax före sju, men eftersom hon kom i säng senare än vanligt igår tyckte jag att hon skulle sova lite till. Sagt och gjort, efter en flaska välling somnade hon om till 10. Jag har dock legat vaken och gått igenom diverse bloggar, spelat angry birds, duschat osv.

Idag är planen att bara göra mysiga saker. Det är jättefint väder ute så jag röstar för en lång promenad i solen. Sen ska vi försöka hinna med en tur på stan för skoshopping. En ny mössa till Emilia behövs också för den hon har hasar bara upp och vi behöver en som skyddar små öronen såklart.

Nu ska jag ta min bok och gå och lägga mig och vila. Har ont i kroppen och känner mig inte helt kry. Alvedon är min bästa vän idag!