Underbara helg.

2011-10-02 | 20:34:48 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Vi har precis tittat på Skärgårdsdröm och drömt oss bort bland fina hus och underbara omgivningar, och tänkt på en framtida semesteridyll i skärgården:) Drömma går ju! Till det åt vi våfflor med grädde och hjortronsylt, mums.

Jag har njutit så av den här helgen tillsammans med min familj. Vi har fått så mycket kvalitetstid tillsammans, och är inte bortskämda med det i vardagen tyvärr så vi passar på när vi alla är lediga tillsammans. Imorgon drar en ny vecka igång igen med jobb, dagis och allt vad vardagsbestyr innebär. Ett pussel som ska klaffa utan att vi stressar ihjäl oss. Jag försöker bli bättre på det där med att släppa taget om saker och ting och om mitt kontrollbehov. Det behöver inte vara perfekt, och nu förtiden är allting långt ifrån just det för jag orkar och hinner helt enkelt inte så som jag kanske önskat. Men det får lov att vara så!

Morgonsolen värmde så skönt igår när vi dukade upp med frukost på "bryggan". De här två var visst upptagna på varsitt håll och inte så intresserade av att bli fotade:) Men mysigt hade vi!

Det bjöds på sommarvärme så vi satt en bra stund och solade tills getingarna invaderade vår mat...

Mysigt!

Jag tog en paus hemifrån i eftermiddags och mötte upp Josefine för en fika. Skönt med barnfritt en stund:) Hann med ett städryck också innan vi slog oss ner i soffan, bäddat rent i alla sängar, hängt tvätt och plockat leksaker till förbannelse som vanligt:) Nöjd med dagen helt enkelt!