Tisdag.

2011-10-18 | 19:54:38 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nu är det kväll igen, och jag har hunnit vara hemma en kort stund efter jobbet. Emilia är nattad precis, och jag blev så glad att hon fortfarande var vaken när jag kom hem! Lyckades sno åt mig av några kramar och pussar, men hon var jättetrött så det var bättre att lägga henne direkt- Var nog länge sen jag frös så mycket som när jag gick hem, alltså herregud vilken storm och regn på det är ingen bra kombination....

Inte så mycket satt skriva om dagen, jobb är det enda jag hunnit med. Nu är middagen färdiglagad också, så en glad C kommer nog snart från träningen. Själv har jag redan bänkat mig i tv-soffan, min avkoppling. Så nu är det att värma sig framför tända ljus som gäller.

Känns skönt att två hela jobbdagar är avklarade redan.