Så mycket bättre.

2011-10-29 | 20:55:02 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Här i ett hav av levande ljus omkring myser jag till Så mycket bättre, som äntligen är tillbaka. Förra säsongen är nog svårslagen men jag ska ge det en chans. Tomas Ledin är en favorit så det här kan ju bli riktigt bra.

Halva dagen har gått åt till en ordentlig städning med tvätt och allt därtill. Luktar gott och känns rent här nu, äntligen efter en vecka då ingenting hunnits med. Har varit så trött och inte orkat ta mig an nånting i veckan, även därför bloggandet blivit lidande. Har inte haft så mycket mer att skriva om än jobb och brist på energi. Men det ska nog snart bli bättre, måste hitta mitt sätt att fylla på energi och inte trötta ut mig så lätt.

Emilia är i en riktigt härlig ålder nu. Studerar och beundrar henne på avstånd när hon leker själv, och inget gör mig lyckligare än att leka lekar tillsammans med henne. Vi kan kommunicera på ett bra sätt och för det mesta flyter allting på och fungerar perfekt. Helgerna är såklart höjdpunkten på veckan och när familjen får vara tillsammans mår vi som bäst. Det är stunderna tillsammans som ger mig mest, på alla sätt.