Rastlös = nätshopping!

2011-10-10 | 13:42:57 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Emilia har inte velat sova sin nap än men nu har jag lagt henne så vi får väl se om hon somnar. Jag hade tänkt beställa lite nödvändiga plagg till henne på nätet, men flera av de jag hade tittat ut är slutsålda i rätt storlek så vi får vänta lite till. Trist, när det finns så mycket fint jag vill beställa.

När Emilia sover här ska jag hjälpa C med lite pappersarbete, har fått instruktioner:) Känns ju bra att göra nån nytta nu när jag ändå måste vara hemma. I övrigt går tvättmaskinen för fullt, skönt att kunna bli av med såna tråkiga sysslor också när man ändå inte har nått bättre för sig.

Vi får se om vi kanske orkar oss ut på en kort promenad sen, lite luft kan väl inte skada. Ska pälsa på Emilia ordentligt bara så hon inte blir sämre...