Onsdag!

2011-10-12 | 18:15:19 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Det börjar bli lite enformigt det här, och har inte så mycket kul att berätta om tyvärr. Är hemma med Emilia även idag men imorgon ska vi banne mig till jobb och dagis!

Emilia sitter här brevid och sjunger Ja må hon leva-melodin fast med texten "mormor Ewa". Hon är för söt min dotter men antar att det beror på att vi tittat på Pippi en hel del idag i kombination med att mamma kom förbi en snabbis innan jobbet i morse:) Jag skrattar gott åt hennes idéer i alla fall och kunde inte haft det bättre.

Eller bättre kunde jag i och för sig haft det om jag hade mått bra rent fysiskt också. Har ont i ena sidan av magen så imorgon blir det läkaren igen. Är så himla orolig just nu men vi får se vad som händer... Nog om det nu!

Jag njuter till fullo av att vara mamma till världens goding. Vi har så kul tillsammans och hon gör mig till en bättre människa på alla sätt. Hon börjar bli stora damen och pratar och kommunicerar massor med oss, det är så kul att höra uttryck man slänger ur sig komma ur hennes mun. Det är mycket man inte tänker på att man säger så nu gäller det verkligen att vakta tungan. Älskar mitt liv men vill må bra på alla sätt!