Mycket att göra.

2011-10-26 | 18:56:12 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Jag tar en paus, eller gör ett försök till multitasking rättare sagt, i fix härhemma. Det här är så typiskt mig. Jag påbörjar hundra olika projekt och avslutar inget! Nu har jag i alla fall fått lite mat i magen, C har dragit iväg på jobb och Emilia är nattad. Så nu borde jag vara mer än redo. Har tagit mig i kragen och NU ska alla tvättade kläder vikas in i sina garderober, nytt ska tvättas och orkar jag åker även dammsugaren fram.

Jag fick ett så underbart välkomnande på dagis idag på tal om nått helt annat. Emilia övergav sin gunga (det är stort ska ni veta) för att komma springande och ge mig en bamsekram. Och hon vill vara i min famn länge. Vi övergav blåsten ute och gick hem direkt, påbörjade lite klädrensning men sen kom mamma och hälsade på. Trevligt och ännu en anlendning till att skjuta på fixet:)

Verkar inte som jag har så mycket att skylla på så nu tar vi tag i det här! Ordning och reda ska det vara.