Innan jag somnar...

2011-10-19 | 22:19:13 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Idag kom jag hem till en ledsen tjej efter jobbet. Nyduschad och mysig, men inte på sitt bästa humör. Efter kvällsmaten kom tant Nathalie till oss och då blev det annat liv i luckan! Superglad blev hon lilltjejen (jag med förstås) och vi har suttit och pratat tills nu.

Vi hann med middag, fika och att ge C skavsår i öronen... Nu är det fotboll på tv igen så jag ska läsa några kapitel innan jag somnar.

Imorgon väntar tidig uppstigning och jag håller tummar och tår för att alla mår som de ska. Emilia kändes lite varm efter vällingen (kan i och för sig vara just pga vällingen) men hoppas verkligen hon mår toppen imorgon. Jag dras med svidig hals och natten som gick hade jag feber, men sånt har vi varken tid eller ork med så några Alvedon får agera medicin.

Godnatt!