Hosta och trött mamma!

2011-10-16 | 20:09:08 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Det blev en tidig kväll för Emilia, som misstänkt. Men ändå har hon hunnit vakna ledsen och hostar och har sig stackars liten. Inga problem att somna om dock, mammas kindklappar och sång hjälpte ganska snabbt. Hostan är lite jobbigare tyvärr, önskar så att jag kunde ta över det jobbiga så hon slapp. Vi får se hur natten går, kanske kan gå in och stoppa en extra kudde under huvudet så hon kommer upp lite?

Jag ska försöka hålla mig vaken en stund till. Känner redan hur grusig jag är i ögonen men vill gärna se The Wedding Crashers som börjar om nån timme, börjar jobba lite senare imorn också så behöver inte känna nån större stress på morgonen, skönt!

Vill inte att helgen ska vara slut. Det går så fort att jag blir galen...