Hemma idag.

2011-10-10 | 09:54:35 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Jag är så trött på det här vabbandet nu! Men man har ju inte så mycket till val när skruttan inte mår bra. Hon har varit vaken inatt och styrt omkring, lite ledsna miner var det också men somnade om igen efter välling och lite kramar. Vi är hemma fortfarande och jag tänkte att vi skulle vara hemma en stund på morgonen för att se hur det här utvecklades, men Emilia är extra trött och verkar inte vara helt i form. Avvaktar en stund till men annars blir vi hemma hela dagen:(

Igår kväll somnade jag i soffan igen, mitt i en film som vanligt. Jag fattar inte varför, för jag kan känna mig pigg när vi börjar titta med efter nån halvtimme somnar jag ALLTID. Tråkigt som tusan måste det vara att se på film med mig... Men skönt att jag fick några timmar sömn på kvällen där för sen kl 3 när Emilia vaknade inatt har jag inte sovit en blund.

De här sötisarna lämnade jag hemma igår morse när jag gick till jobbet. Den ena hungrigare än den andra:) Emilia äter alltid två frukostar på helgen, en när hon vaknar och en när vi andra äter, haha!