Helgmorgon!

2011-10-15 | 07:27:41 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Jag vet inte vart veckorna tar vägen, men nu är det helg igen och även om vi har varit hemma i veckan och turats om att vara sjuka så är det skönt med helg.

Här vaknade vi strax efter halv sju imorse, så Emilia är i full gång med sitt. Springer omkring med sin dagisväska på ryggen och rastar sin lilla hund. Jag har stationerat mig i soffan här brevid och försöker vakna till. Strax ska vi nog äta frukost, det är hungriga magar som kurrar... C var ute en sväng igår så han är lite seg och får ta en välförtjänt sovmorgon.

Vad hände i Idol igår förresten? Så pinsamt att jag bara ville sjunka genom jorden, inte ok! Hade hoppats på att Linni skulle ut för jag förstår ärligt talat inte vad alla ser i henne. Smaken är ju som baken uppenbarligen...