Fredagsfeeling?

2011-10-07 | 18:57:56 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Inte direkt, eftersom jag jobbar hela helgen. Men vi tar det lugnt och myser i alla fall. Emilia somnade för en stund sen och vi har dukat upp med revbensspjäll, oliver, korvar, ostar, kex osv... Om hon bara visste det, lilla matvraket skulle nog gärna vara med, hehe:) Grimma har varit här och lekt med Emilia en stund innan hon skulle sova och lyckan var nog gjord för henne för misstänker att hon har en liten crush;)

Hos oss är det fotboll som gäller just nu, men det kan jag stå ut med för sen är det ju Idol. Tycker mest synd om de stackars spelarna som ser ut att frysa arslena av sig i ösregnet... Jag skulle inte byta med dem, men hoppas på bättre väder i helgen så C och Emilia kan vara ute och leka massor. Gillar inte att missa en hel helg med familjen men kan inte påverka det tyvärr så får bita ihop.

Fotboll är ju så tråkigt att titta på måste jag erkänna. Har noll intresse för sport i allmänhet och det kan ju förklara en del. Jag tror jag sätter på nån serie på datorn och pluggar in hörlurarna istället...