Äntligen hemma.

2011-10-09 | 19:51:38 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Har försökt blogga via mobilappen både igår och idag, men det har inte gått av nån konstig anledning. Har ändå inte haft så mycket att dela med mig av förutom jobb så det gör ju inget.

Är i alla fall hemma hos mina fina igen efter en jobbhelg. Christian avlöste mig och gick till gymmet, Emilia och jag klädde oss VARMT och gick en långpromenad. Vi kom hem igen lagom till nattningen, jag hade ingen ro i kroppen att bara komma hem och såhär i efterhand känns det skönt att ha rört på sig lite. Emilia var jättetrött här i kväll så jag antar att hon haft en körig helg med sin pappa;)

Det är så trist att det nästan aldrig finns något att se på tv. Just såna här kvällar när man bara vill slappa framför nått bra så är True Talent det bästa de kunde hitta på. Jag tycker det är värdelöst helt ärligt, det är så trist och "artisterna" är så trist medelmåttiga. Ska se om jag kan hitta nån film i samlingen som vi inte sett istället.