T.G.I.F

2011-11-18 | 16:56:15 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Nu har vi tagit helg! Skönt att äntligen få komma från jobb och dagis tidigt. Avslutade dessutom jobbet med ett långt utvecklingssamtal så det har varit en slapp dag med inte allt för många knop gjorda. Perfekt avslut skulle jag säga.

Emilia och jag har fredagsmys för oss själv ikväll tyvärr men så är det ibland. Börjar bli riktigt hungrig och är tacossugen. Vet bara inte om jag orkar gå och handla tillbehör och även laga. Skulle i och för sig vara gott med godis till Idol sen när busungen sover:)

Emilia gnäller efter napp här, men har precis stoppat ner alla i en stor urna som är omöjlig att få dem ur. Shit happens säger jag! Äntligen en bra anledning att sluta. Har tänkt på det länge men liksom inte "orkat" ta tag i saken. Nu väntar en period av sura miner och tårar som sprutar när hon inte kan få sin napp tror jag...

Skönt med fredag i alla fall.