Adventskalender klar.

2011-11-10 | 21:34:21 | Kategori: Shoppat | 0 kommentarer
Nu är det lugnt och tyst i lyan.

Så jag har passat på att klicka hem lite julklappar. Tänkte att jag skulle slippa stressen på slutet, så varför inte börja redan nu? Det har hitills blivit några saker till Emilia, bland annat har jag fixat det mesta för en adventskalender. 24 små paket, ett för varje dag i december fram till julafton. Tror hon kommer älska det! Men eftersom hon fortfarande är ganska liten blir det enkla men uppskattade paket. Tänk att få öppna paket varje dag, det skulle jag också vilja.

Tror det kan bli riktigt fint om jag får pyssla med det sen när allt kommer. Har beställt en upphängningsanordning också, ville inte ha en sån där i tyg utan det fick bli en annan variant. Ska slå in små fina paket att hänga upp och jag kan knappt vänta. Julen är min favorit och jag går in för att mysa till det riktigt ordentligt. Tomtar är väl inte riktigt min grej men det finns så mycket annat som är fint att pynta med. 44 dagar kvar till julafton nu!