Underbara måndag!

2011-05-09 | 12:31:59 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Det är tur man blir glad och lycklig av det underbara vädret för herregud vilken natt jag haft. Emilia har vaknat ett par gånger och gråtit lite, men hunnit somna om innan jag hunnit upp till henne. Sen vaknade jag av ett ryck av en ordentlig smäll som gjorde att fönstrena skakade, trodde jag drömde först men så var det ju inte. Låg vaken länge och försökte förtränga men till slut gick jag upp och då stog vakter och poliser utanför... Innan jag visste ordet av var det dags att starta dagen så kan väl inte påstå att jag är speciellt utvilad idag.

Men vad gör det när vädret som sagt är helt underbart? När vi kom till dagis vara alla såklart ute och lekte och jag hade gett mycket för att få vara med och leka ute i värmen istället för att sitta här och frysa. För det är riktigt kallt inne på jobbet, usch gillar verkligen inte kyla!

Blir en riktig kortdag för mig idag för på eftermiddagen ska vi till läkaren, får se om jag hinner tillbaka till jobbet sen...