Tisdag!

2011-05-10 | 14:51:55 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer

Ännu en helt U.N.D.E.R.B.A.R dag och jag sitter instängd på jobbet för kvällsjobb. Har dock haft förmiddagen ute och njuter av varje sekund. Emilia är på dagis och vi landade där lagom till lunch och ett riktigt hjärtligt skratt bubblade ur den lilla kroppen när det gick upp för henne att hon skulle få äta. Hon älskar mat i all dess former och det är fröknarna väl medvetna om:) Tydligen skrattar hon alltid och blir alldeles överlycklig när dom talar om att det är matdags!

Hoppas, hoppas vädret håller i sig resten av veckan för jag har fripass torsdag-fredag och när jag kom till jobbet fick jag goda nyheter om att även morgondagen blir ledig. Jag behöver få lite solbränna på mig så det skulle passa väldigt bra med ett par lata dagar i solen på en filt i nån park.

Back to work!