Söndag.

2011-05-15 | 14:36:56 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Jag vaknade utvilad strax innan åtta, Emilia sov för ovanlighetens skulle till framåt nio. Hmm... varför kan hon inte göra det när det är "mina" morgnar? Nu sitter jag återigen på jobbet och har bara ett par timmar kvar av denna jobbhelg, känns helt ok. I eftermiddag blir det fix och plock hemma, har massa nya ideer i huvudet så ska planera lite:)

Tänkte otipsa om en film också när jag ändå är igång. Vi såg Stone igår och jag blir så besviken när man slösar två timmar av kvällen på en film som slutar så himla dåligt. Inget att ha med andra ord...

Längtar så fruktansvärt efter min lilla tjej idag. Hon är så jäkla rolig nu och gör så knäppa med helt hysteriskt kul saker hela tiden. Snart får jag pussa och krama på henne igen <3