Onsdag kväll.

2011-05-04 | 21:52:07 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag var på jobbet några timmar nu ikväll och kom hem för en stund sen. Bäst att passa på att jobba när man kan nu när jag varit borta så himla mycket. Imorgon blir det dock VAB hela dagen eftersom man måste varit feberfri ett dygn innan lämning på dagis. Hon har dessutom känts varm ikväll sa C så det är ju lika bra att ställa in sig på att bli hemma.

Skönt att komma hemifrån en kort stund även om man lätt blir lat av att gå hemma. På eftermiddagen sov Emilia en stund och då låg jag bara utslagen i soffan och vilade. Känns som jag fått början till en förkylning, har nyst flera gånger idag, huvudet dunkar och har ont i bihålorna, kan det ha med skitvädret att göra kanske? Piggar upp mig med att det ska bli underbart väder till helgen i alla fall!

Ska glutta på Big Brother innan sovdags tänkte jag men tror kanske jag hinner somna i soffan...