Lugn hemmadag och sofftvätt.

2011-05-05 | 18:03:51 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Emilia har varit riktigt varm till och från hela dagen men när hon är vaken är hon ändå pigg och orkar leka. Hon har sovit två ordentliga napar så hon har fått samla krafterna ordentligt. När hon somnat om imorse passade jag på att göra detsamma, vaknade sen klockan 12 av att mamma och pappa stog utanför och plingade på. Hade medvetet stängt av mobilen för att slippa bli störd och då missar man visst allt. Vi behövde uppenbarligen sömnen efter en sjukt tidig morgon så det gör ju inte så mycket. Mamma och pappa ville komma och pussa Emilia hejdå eftersom dom åker utomlands idag så jag fick lite hjälp med Emilia så jag kunde duscha ifred för en gångs skull:)

Eftermiddagen har jag spenderat åt att tvätta våra sofföverdrag. Nackdelen med en ljus soffa är ju att allt syns men det är det värt. Och all klädsel är tvättbar så det är lätt fixat. Emilia tycker dock det är lite konstig att soffan ser annorlunda ut just nu, utan kuddar och allt...

C är iväg och skjutsar mamma och pappa till flygplatsen så jag ska passa på att förbereda middagen så vi kan äta när han kommer. Hörs senare!