Kvällshysteri!

2011-05-09 | 18:46:16 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Emilia stupade i säng för en stund sen och jag har i princip fått tvinga henne att vara vaken sen jag hämtade på dagis. Läkarbesöket gick bra även om busungen löpte amok både innan och under undersökningen, haha hon är ju underbar även om den där energin inte alltid passar sig:) Trött som bara den och då går det till slut över och blir hysteriskt istället...

Nu är jag i alla fall i full gång med matlagning, wok på grönsaker och fläskkött med äggnudlar blir det, inte speciellt avancerat men mycket gott. Linas Matkasse stog levererad utanför dörren när vi kom hem förut och det är alltid skönt att slippa handla massor själv.

Ikväll ska jag bara göra ingenting (höll jag på att skriva ja, kom på att jag har tvättberg som behöver tas om hand och även andra saker som tyvärr inte sköter sig självt), men kanske kan få en liten stund av avkoppling innan det är dags att sova. Skulle kunna tänka mig en tur till gymmet också... Vi får se!