Härliga helgmorgnar!

2011-05-28 | 08:41:17 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Känns underbart att vakna och inte behöva stressa iväg till jobb och dagis! Man bara måste älska lördagar.

Emilia vaknade runt 6 men var mer trött och somnade efter lite välling, jag får dock kämpa som en idiot för att försöka somna om och när jag väl gjort det ringer Christian väckarklocka. Fan! Om det var så att han ställde den för att faktiskt gå upp skulle det ju vara ok, men det har nog aldrig hänt i vårt femåriga liv tillsammans:) Så nu sitter jag här duschad och klar för dagen... Emilia är vaken hon också men sitter i sängen och läser bok, hon vill INTE gå upp än.

I eftermiddag kommer mamma och pappa på middag så jag har lite att styra med idag. Emilia och jag få ha en riktigt tjedag för C ska ha killdag med sina kompisar, hmm padla kajak känns väl sådär i det här vädret?

Nu sjunger Emilia och pladdrar för fullt så jag bara måste gå in och sno en puss och en kram:)